Jordi Segalàs nou director de l’Institut de Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC)

El professor Jordi Segalàs ha pres possessió, el 20 de gener, com a director de l’Institut universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC) de la Universitat Politècnica de Catalunya (Barcelona Tech).

Jordi Segalàs pren el relleu al professor Joan de Pablo que ha dirigit l’institut des de l’any 2012.

El professor Segalàs és Enginyer Industrial i Doctor per la UPC, imparteix docència a la UPC des del 1990 a l’EPSEVG i actualment també  al IS.UPC. Professor Titular de Universitat del departament de Mecànica de Fluids.

Coordina el subgrup de recerca en Sostenibilitat, Educació i Tecnologia (GR7) del Grup Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme (STH) de la UPC. https://sth.upc.edu/

Expert en Educació en Sostenibilitat en l’Enginyeria; Disseny per a la Sostenibilitat i  processos transdisciplinars d'aprenentatge de la Sostenibilitat en l’Educació Superior Tecnològica, treballa en polítiques i plans d’acció en sostenibilització curricular des de l’any 2000 àmbit en el qual coordina projectes internacionals TEMPUS (trans-European cooperation scheme for higher education) i nacionals CADEP-CRUE. Ha estat director de la Xarxa Catalana de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat.