Presentació del volum nº16 de la Revista Sostenible? COP 21, París. Darrera oportunitat?

El proper dijous 21 de gener, a les 19h, tindrà lloc la “Presentació del volum nº16 de la Revista Sostenible? COP 21. París. Darrera oportunitat?”, organitzada  per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat (UNESCOSOST) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Fundació MINA Aigües de Terrassa.

La Revista Sostenible?

És una revista de comunicació i diàleg plurisciplinar de nivell universitari sobre l'estat actual del pensament en relació a les humanitats, les ciències i les tecnologies des de la perspectiva de la sostenibilitat, la globalització i, en general, de les reflexions, anàlisis i propostes sobre l'estat del món actualLorem ipsum dolor sit amet consectetuer Vestibulum neque dolor felis malesuada. Id dolor magna enim pellentesque condimentum ante ullamcorper urna tellus id. At non Ut commodo consequat gravida sem vel tempus metus eleifend. Ridiculus pretium sit mauris pellentesque interdum tellus at id ante see interdum tellus at id ante semper.

La Revista Sostenible?

És una revista de comunicació i diàleg plurisciplinar de nivell universitari sobre l'estat actual del pensament en relació a les humanitats, les ciències i les tecnologies des de la perspectiva de la sostenibilitat, la globalització i, en general, de les reflexions, anàlisis i propostes sobre l'estat del món actual.

L’objectiud’aquest esdeveniment és fer un debat sobre les conclusions de la COP21 a París.

La benvinguda i presentació de l'acte, serà a càrrec de Jordi Morató, coordinador de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat.

Programa

19:00 – Jordi Morató - 20 anys Càtedra UNESCO de Sostenibilitat: passat, present i futur.

19:15 – Josep Pont - Presentació llibre Icaria Editorial: Sistemas y ser humano. Pensamiento autoreferencial en la amazonía.

19:30 – Enric Carrera i Marià Galí - Presentació Revista Sostenible?

19:45 – Nicola Tollin i Sònia García - Debat sobre les conclusions de la COP 21 a París.

Data i lloc : Dijous 21 de gener, a les 19h, a la Sala de Conferències ESEIAAT (Edifici Escola Industrial. C/ Colom, nº 1, Planta 0 Porta 0,85. Terrassa)

Programa: