4th International EcoSummit. Ecological Sustainability

Quan 30/09/2012 a 10:50 a
05/10/2012 a 10:50
On Columbus, Ohio (EUA)
Aquesta conferència internacional, que que tindrà lloc del 30 de setembre al 5 d'octubre de 2012 a Columbus (Ohio, EUA), explorarà estratègies innovadores basades en la ciència que siguin socialment i culturalment acceptables per crear, administrar i restaurar els ecosistemes. L'objectiu és proporcionar una plataforma de diàleg entre investigadors, planificadors i administració per desenvolupar una millor comprensió de la naturalesa complexa dels sistemes ecològics i els mitjans per protegir i millorar els seus serveis.

Dates importants:

• Termini de presentació d'abstracts - 20 de gener de 2012.
  • Límit d'inscripció anticipada - 31 de març de 2012

Més informació sobre aquest esdeveniment…

darrera modificació: Setembre 2011