Acte d'inauguració del curs acadèmic 2011-2012 dels màsters de sostenibilitat i d'enginyeria ambiental de la UPC

Quan 12/09/2011
de 12:00 a 14:00
On Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex. Campus Nord UPC. Pl. Eusebi Güell, 6. 08034 Barcelona.
El proper dilluns, 12 de setembre tindrà lloc la sessió inaugural del curs acadèmic 2011-2012 dels màsters de sostenibilitat i d'enginyeria ambiental de la UPC.

12.00h - 12.10h

Benvinguda, a càrrec del Comissionat de Sostenibilitat, Cooperació i Desenvolupament de la UPC i director en funcions de l'Institut de Sostenibilitat de la UPC, Agustí Pérez Foguet.

12.10h - 12.20h

Benvinguda del co-coordinador del Màster d'Enginyeria Ambiental, Xavier Flotats.

12.20h - 12.50h

Lliçó inaugural, "Medi Ambient i Sostenibilitat, avenços i perspectives", a càrrec de Rafael Mujeriego, Dr. en enginyeria per la Universitat de Califòrnia (Berkeley) i Catedràtic d'enginyeria ambiental jubilat de la UPC.

12.50h - 13.10h

Presentació del llibre "Recursos energètics i crisi, la fi de 200 anys irrepetibles", a càrrec de Carles Riba i Romeva, Director del Centre de Disseny d'Equips Industrials (CDEI-UPC).

13.10h - 13.40h

"Reptes a la sostenibilitat en el context de la crisi econòmica i financera", a càrrec de Josep Enric Llebot, secretari de Medi Ambient i Sostenibilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

13.40h - 14.00h

Clausura, a càrrec d'Antoni Giró, rector magnífic de la Universitat Politècnica de Catalunya.
darrera modificació: Setembre 2011
arxivat sota: