IWA - CONFERENCE: Cities of the Future Sustainable Urban Planning and Water Management

Quan 22/05/2011 a 00:00 a
25/05/2011 a 00:00
On Estocolm, Suècia
The next 22 to 25 of May of 2011 will take place in Stockholm the conference "Cities of the Future: Sustainable Urban Planning and Water Management".

The objective of the conference is to highlight the need and benefits of integrating and emphasising water in the planning of European cities of the future.

Més informació sobre aquest esdeveniment…

darrera modificació: Juliol 2010
arxivat sota: