Jornada de cloenda STEP 2010

Quan 23/02/2011
de 11:30 a 14:00
On Sala d'Actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC. Campus Sud UPC. C. Gargallo, 5 (Barcelona)
El proper dimecres 23 de febrer de 2011 tindrà lloc la jornada de cloenda del projecte STEP de l'any 2010. L'acte, que es celebrarà a la sala d'actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (C. Pau Gargallo, 5 - Barcelona), es centrarà en donar a conèixer els diferents processos que s'han dut a terme des de l'inici del programa STEP per a la introducció de la competència transversal de Sostenibilitat i Compromís Social en els plans d'estudi de diferents escoles de la UPC.

hora i lloc jornada STEP

Més informació sobre aquest esdeveniment…

darrera modificació: Febrer 2011
arxivat sota: