Jornades tècniques: Gestió d'aigua i recuperació d'àrees degradades fluvials

Quan 24/11/2010 a 09:00 a
26/11/2010 a 14:00
On Sala de Juntes, edifici 5è Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA). Lleida
Els propers dies 24, 25 i 26 de novembre es celebraran les Jornades Tècniques: Gestió d'aigua i recuperació d'àrees degradades fluvials, en el marc de la Setmana del riu Segre.

La primera sessió tindrà lloc a la Sala de Juntes de l'edifici 5è de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de Lleida (ETSEA).

Consulta el programa
darrera modificació: Novembre 2010