Quan 23/11/2010 a 12:00 a
25/11/2010 a 18:00
On Universitat Politècnica de Catalunya, Barcelona
Els dies 23, 24 i 25 de novembre de 2010 tindrà lloc a Barcelona la V Conferència Internacional de Barcelona sobre Educació Superior "L'educació superior compromesa amb la sostenibilitat: de la comprensió a l'acció".

La V Conferència Internacional de Barcelona sobre Educació Superior es proposa analitzar com s'està transformant l'educació superior al món per contribuir a l'articulació del paradigma de la sostenibilitat, i identificar els aspectes d'aquesta transformació a fi de debatre i consensuar les vies d'acció en què cal avançar.

Més informació sobre aquest esdeveniment…

darrera modificació: Juliol 2010