Lliçó inaugural del Màster de Sostenibilitat i del Màster d'Enginyeria Ambiental

Quan 13/09/2010
de 13:00 a 14:00
On Sala d'actes Ed. Vèrtex-Campus Nord. Plaça Eusebi Güell,6. Barcelona
El proper dilluns dia 13 de setembre a les 13:00h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'Edifici Vèrtex-Campus Nord, la sessió inaugural del Màster en Sostenibilitat i del Màster d'Enginyeria Ambiental.
La conferència, amb títol "Sostenibilidad, crisis, energía y cambio climático. Escenarios con futuro", serà a càrrec de Domingo Jimenez Beltrán, i comptarà amb la presència del Rector de la UPC, Antoni Giró.

Domingo Jiménez BeltránDomingo Jimenez
Domingo Jiménez Beltrán té una àmplia experiència en l'àmbit de la protecció del medi ambient, recursos naturals i gestió de l'energia i el desenvolupament sostenible, tant en empreses privades com en l'administració pública a nivell regional, nacional i comunitari. Va ser el primer director executiu de l'Agència Europea de Medi Ambient, càrrec que ocupà durant vuit anys, fins al 2002. També va ser el fundador i el primer director de l'Observatori Espanyol de Sostenibilitat. Actualment és president de la Comissió de Sostenibilitat de la UPC.

darrera modificació: Setembre 2010