Lectura de tesi doctoral: A Meta-evaluation of Sustainable Land Management Initiatives in Senegal

On?

El proper dimarts 28 de juliol, a les 11 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral A Meta-evaluation of Sustainable Land Management Initiatives in Senegal a càrrec de Mónica Lomeña Gelis, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilitat.

Informació

Autor de la tesi: MÓNICA LOMEÑA GELIS

Títol de la tesi: A Meta-evaluation of Sustainable Land Management Initiatives in Senegal

Director: Dr. Jordi Morató Farreras (Coordinador Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, Universitat Politècnica de Catalunya)