Lectura de tesi doctoral: Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater – Nitrogen removal strategies and microbial community characterization

On?

Torre Marimón (08140 Caldes de Montbui, Barcelona)

El proper divendres 24 de juliol, a les 11 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater – Nitrogen removal strategies and microbial community characterization a càrrec de Ana Sotres Fernández, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació

Autora de la tesi: ANA SOTRES FERNANDEZ

Títol de la tesi: Microbial fuel cell running on high strength animal wastewater – Nitrogen removal strategies and microbial community characterization

Director: Dr. Marc Viñas Canals (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries IRTA)