II Jornada Eppur si muove. L’ETSAV i la mobilitat sostenible

On?

scola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès de la UPC

El proper 15 de novembre es celebrarà a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès de la UPC una jornada que espera congregar al voltant de 100 persones de diferents àmbits relacionats amb la mobilitat sostenible, tant de la UPC com d'altres institucions i de la societat en general: estudiants, professorat, personal d'administració i serveis, membres de l’Ajuntament de Sant Cugat i de l’equip redactor del Pla de Mobilitat Urbana del municipi,  ONGs, etc.

La jornada està estructurada en dues parts, i podeu inscriure-us només a la primera part, només a la segona o a ambdues parts.

A la primera part (de 8.30h a 10.15h) es realitzaran dues xarrades. Una de caire introductori amb títol Projectar els espais de la mobilitat urbana sostenible, i altra presentant el marc, aspectes metodològics i resultats del anàlisi i diagnòstic del Pla de Mobilitat Sostenible ETSAV.

A la segona part (de 10.30h a 11.45h) es presentaran les propostes del Pla de Mobilitat Sostenible ETSAV i també la publicació “Eppur si muove. L’ETSAV i la mobilitat sostenible (1999-2011)”.

Podeu inscriure-us mitjançant el següent formulari: