Lectura de tesi doctoral: A RESILIENCE TRANSITION FOR SUSTAINABLE URBAN DEVELOPMENT: A process design methodology to support participatory decision making

On?

Aula Capella (pl.baixa ETSEIB, Campus Sud)

El proper dijous dia 17 de desembre, a les 12:00 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral A RESILIENCE TRANSITION FOR SUSTAINABLE URBAN DEVELOPMENT: A process design methodology to support participatory decision making a càrrec de Nicola Tollin, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilidad.

Informació

Autor de la tesi: NICOLA TOLLIN

Títol de la tesi: A RESILIENCE TRANSITION FOR SUSTAINABLE URBAN DEVELOPMENT: A process design methodology to support participatory decision making

Director: D. Xavier Àlvarez del Castillo (Universitat Politècnica de Catalunya)