Lectura de tesi doctoral: Can Social Capital help Indian Smallholder Farmers? An analysis of its role in rural development, agricultural efficiency, production and risk.

El proper 26 d'abril, a les 12:00 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Can Social Capital help Indian Smallholder Farmers? An analysis of its role in rural development, agricultural efficiency, production and risk a càrrec de Elena Poli, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilitat.

Informació

Autor de la tesi: ELENA POLI

Títol de la tesiCan Social Capital help Indian Smallholder Farmers? An analysis of its role in rural development, agricultural efficiency, production and risk

Directora: Dra. Teresa Serra Devesa (University of Illinois)