Lectura de tesi doctoral: Conocimiento y percepción ambiental sostenible en la arquitectura del desarrollo de la agroindustria. Casos de estudio Argentina y Paraguay.

Quan?

14/10/2016 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper 05 de febrer, a les 11:00 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Conocimiento y percepción ambiental sostenible en la arquitectura del desarrollo de la agroindustria. Casos de estudio Argentina y Paraguay a càrrec de Arturo Landeros, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilidad.

Informació

Autor de la tesi: ARTURO LANDEROS

Títol de la tesi: Conocimiento y percepción ambiental sostenible en la arquitectura del desarrollo de la agroindustria. Casos de estudio Argentina y Paraguay.

Director: Dr. Xavier Álvarez del Castillo (Departament d’Enginyeria Mecànica, UPC)

Unitat Estructural: Institut universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat

Programa de doctorat: Sostenibilitat

Data de la defensa: 05 de febrer a les 11:00 hores