Lectura de tesi doctoral: Modeling strategies for volcanic ash dispersal and management of impacts on civil aviation

On?

El proper 18 de març, a les 15 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Modeling strategies for volcanic ash dispersal and management of impacts on civil aviation a càrrec de Chiara Scaini, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació de la Tesis

Autora de la tesis: CHIARA SCAINI

Títol de la tesi: Modeling strategies for volcanic ash dispersal and management of impacts on civil aviation

Director:  Dr. Arnau Folch (Barcelona Supercomputing Center. CASE - Environmental Simulations)