Lectura de tesi doctoral: Modelización 3D de la dispersión de residus generados en piscifactorías marinas

On?

Sala de Conferències del Mòdul C2 (2on pis) del Campus Nord

El proper dimecres 17 de juny, a les 12 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Modelización 3D de la dispersión de residus generados en piscifactorías marinas a càrrec de Wilson Braulio Chaperón Cordero, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació de la lectura

Autor de la tesi: WILSON BRAULIO CHAPERÓN CORDERO

Títol de la tesi: Modelización 3D de la dispersión de residus generados en piscifactorías marines

Director: Dr. Juan Pablo Sierra Pedrico (Enginyeria Hidràulica, Marítima i Ambiental, Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya)