Lectura de tesi doctoral: Multi-criteria and Participatory Approach to Socio-Economic, Environmental and Institutional Indicators for Sustainable Water Use and Management at River Basin Level

Quan?

14/10/2016 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper dimarts 21 de juliol a les 11 hores tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Multi-criteria and Participatory Approach to Socio-Economic, Environmental and Institutional Indicators for Sustainable Water Use and Management at River Basin Level a càrrec de Alex Pires Carneiro, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilitat.

Informació

Autor de la tesi: ALEX PIRES CARNEIRO

Títol de la tesi: Multi-criteria and Participatory Approach to Socio-Economic, Environmental and Institutional Indicators for Sustainable Water Use and Management at River Basin Level

Director: Dr. Jordi Morató Farreras (coordinador Càtedra UNESCO de Sostenibilitat, Universitat Politècnica de Catalunya)