Lectura de tesi doctoral: Understanding the Mobility of Caesium, Nickel and Selenium Released from Waste Disposal: Chemical Retention Mechanisms of Degraded Cement

El proper dia 21 de gener del 2016, a les 12:00 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Understanding the Mobility of Caesium, Nickel and Selenium Released from Waste Disposal: Chemical Retention Mechanisms of Degraded Cement a càrrec de Christoph Borkel, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació de la Lectura

Autor de la tesi: Christoph Borkel
Títol de la tesi: Understanding the Mobility of Caesium, Nickel and Selenium Released from Waste Disposal: Chemical Retention Mechanisms of Degraded Cement
Director: Dr. Jorge Bruno Salgot (Amphos 21 Consulting)