Seminaris de Projectes de Cooperació - Millora del sistema de seguiment del “Programa Territori i Recursos Naturals” a la subconca de Río Viejo a Nicaragua

Presentem un seguit de seminaris sobre diferents projectes de cooperació que s’estan portant a terme des de l’Institut de Sostenibilitat conjuntament amb altres socis. L’objectiu d’aquests seminaris és aproximar la realitat dels projectes de cooperació a les i els estudiants interessats, a través de l’anàlisi del seu marc lògic i de les dificultats que sorgeixen en el dia a dia de la seva execució.

08 de febrer de 2013
Nom del projecte: Millora del sistema de seguiment del “Programa Territori i Recursos Naturals” a la subconca de Río Viejo a Nicaragua

Conveni de col·laboració amb ONGAWA, Ingeniería para el Desarrollo Humano

Aquests seminaris seran divendres de 12:00 a 14:00, però la seva realització serà subjecta a l’assistència de suficients estudiants (mín. 5-6 persones), alhora que les seves places seran limitades per a poder garantir-ne l’eficàcia (màx. 15 persones). Per aquest motiu us demanem que us inscriviu prèviament a cadascun dels seminaris en què estigueu interessats participar.