Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Si els adults no ens escolteu tindreu seriosos problemes. La participació dels nens i nenes en l'evolució cap a una ciutat més sostenible

14/10/2016 de 14:00 a 15:00
On
Sala d’actes de la Casa del Mar (c. Albareda, 1-13)
Afegeix un esdeveniment al calendari
El proper dia 11 de novembre de 2010 a les 18:00h, tindrà lloc la conferència "Si els adults no ens escolteu tindreu seriosos problemes. La participació dels nens i nenes en l'evolució cap a una ciutat més sostenible", a la Sala d'actes de la Casa del Mar (c. Albareda, 1-13).

Francesco Tonucci, investigador de l’Istituto di Scienze e Tecnologie della Cognizione, pedagog, dibuixant i pensador, parlarà de la participació dels nens a l'evolució cap a una ciutat més sostenible.

Aquesta conferència s'inscriu en la 2a Convenció de signants de l'Agenda 21 de Barcelona 2010-2011 i forma part del cicle Transicions cap a una Barcelona més sostenible.
arxivat sota: