Jornada de seguiment i suport a la recerca

La Jornada de Recerca es un esdeveniment obert a tothom amb l’objectiu d’apropar la recerca que es realitza en el Programa de Doctorat en Sostenibilitat a tota la comunitat interessada en aquest àmbit i, especialment, al conjunt d’estudiants de Màster que vulguin conèixer de més  a prop els projectes i la recerca que es genera en aquest programa i vegin en aquests estudis de doctorat un camí per a desenvolupar els seus coneixements i les seves competències.

JoSost-2016

La jornada d'enguany tindrà lloc el proper dijous 26 de maig a l’Aula Màster del Campus Nord i s’estructurarà en dues sessions:

• Sessió de matí (SostRSN) enfocada a la presentació general de la recerca que realitzen els diferents Grups de Recerca vinculats al Programa de Doctorat en Sostenibilitat. Aquesta sessió, essencialment destinada a estudiants, seguirà un format de “speed networking”.
  •

• Sessió de tarda (PhDs) amb les presentacions d’una mostra del conjunt d’estudiants de doctorat vinculats al Programa de Doctorat en Sostenibilitat, amb l’objectiu d’ampliar la informació proporcionada a la sessió de matí i aprofundir en les temàtiques. Aquesta sessió és essencialment oberta i de caràcter participatiu, donant temps per a dialogar i respondre les preguntes realitzades per l’audiència.
  •

Per a més informació sobre la Jornada i la inscripció, cliqueu aquí

Preinscripció: 1 a 22 de maig
    Data: 26 de maig de 2016, a les 9:30h