Jornades d’Agroecologia i Agricultura Ecològica a l'ESAB

On?

UPC - Campus del Baix Llobregat, Castelldefels

L’agroecologia i l’agricultura ecològica són un dels nous paradigmes de l’agricultura actual. La situació mediambiental present, amb el canvi climàtic com a protagonista principal, junt amb d’altres qüestions de caire més social nogensmenys preocupants (despoblament rural, gestió de l’agroterritori, etc.), ens empenyen cap a un necessari redimensionament de l’agricultura, que ha d’esdevenir més local, més respectuosa amb el medi ambient i més justa socialment.

Preu: Per inscriure’s cal abonar 20 € per als dos dies. La inscripció és gratuïta per a estudiants, socis de l’ICEA, aturats (amb prestació econòmica o sense) i majors de 65 anys. Hi haurà dinar amb menú ecològic per als dos dies (preu: 12 €/dia, caldrà haver reservat amb la inscripció 10 dies abans de les jornades).

Crèdits de lliure elecció: L'Escola oferirà 1 crèdit de lliure elecció per als estudiants que certifiquin un 80% d'assistència per a les dues jornades.

Inscripcions:

El pagament cal fer-ho al número de compte següent (La Caixa): 2100 0963 64 0200044785, indicant sempre el nom de la persona i el motiu "agroecologia". En cas de voler assistir a les jornades i no haver pogut inscriure’s abans de l’inici, la inscripció es podrà realitzar el mateix dijous dia 13 de Maig a les 8.30h a l’entrada de l’ESAB. Per al dinar caldrà haver reservat amb la inscripció 10 dies abans de les jornades.

Més informació: grupdagroecologia@gmail.com i al tel. 657 026 677
Jornades