Lectura de tesi doctoral: Sewage Sludge anaerobic digestion. Study of synergies and operational strategies of co-digestion.

On?

Sala de la Xemeneia de Torre Marimón (Caldes de Montbui)

El proper divendres 30 d'octubre, a les 10 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Sewage Sludge anaerobic digestion. Study of synergies and operational strategies of co-digestion a càrrec de Gracia-Maria Silvestre Tormo, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació

Autor de la tesi: GRACIA-MARIA SILVESTRE TORMO

Títol de la tesi: Sewage Sludge anaerobic digestion. Study of synergies and operational strategies of co-digestion

Director: Dr. August Bonmatí Blasi (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries, IRTA)