Lectura de tesi doctoral: Assessment of planetary boundary-layer schemes with advanced remote sensing instruments and air quality modelling

Quan?

14/10/2016 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper 04 d'abril, a les 11:30 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Assessment of planetary boundary-layer schemes with advanced remote sensing instruments and air quality modelling a càrrec de Robert Banks, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació

Autor de la tesi: ROBERT BANKS

Títol de la tesi: Assessment of planetary boundary-layer schemes with advanced remote sensing instruments and air quality modelling
Director: Dr. José María Baldasano (Eng. de Pojectes i de la Construcció, UPC)