Lectura de tesi doctoral: Development and evaluation of an atmospheric aerosol module implemented within the NMMB/BSC-CTM.

On?

Sala de Juntes FIB (Planta 1, edifici B6 - Campus Nord)

El proper dilluns dia 23 de novembre, a les 11:30 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Development and evaluation of an atmospheric aerosol module implemented within the NMMB/BSC-CTM a càrrec de Michele Spada, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació

Autor de la tesi: Michele Spada

Títol de la tesi: Development and evaluation of an atmospheric aerosol module implemented within the NMMB/BSC-CTM

Director: Dr. Oriol Jorba i Casellas (Departament de Ciències de la Terra, BSC-CNS)