Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Lectura de Tesi doctoral: Directrices energéticas integrales en edificios de oficinas transparentes (TOBEE)

14/10/2016 de 14:00 a 15:00
On
Aula Capella (ETSEIB)
Afegeix un esdeveniment al calendari
El proper dijous 14 de gener de 2016, a les 12:30 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Directrices energéticas integrales en edificios  de oficinas transparentes (TOBEE) a càrrec de Jordi Martí Pacual Pellicer, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilidad.

Autor de la tesi: JORDI MARTÍ PASCULA PELLICER

Títol de la tesi: Directrices energéticas integrales en edificios  de oficinas transparentes (TOBEE)

Director: Dra. Núria Garrido Soriano (Departament de Màquines i Motors Tèrmics, Universitat Politècnica de Catalunya)

Unitat Estructural: Institut universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat