Lectura de Tesi doctoral: Directrices energéticas integrales en edificios de oficinas transparentes (TOBEE)

On?

Aula Capella (ETSEIB)

El proper dijous 14 de gener de 2016, a les 12:30 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Directrices energéticas integrales en edificios  de oficinas transparentes (TOBEE) a càrrec de Jordi Martí Pacual Pellicer, en el marc del Programa de Doctorat en Sostenibilidad.

Informació

Autor de la tesi: JORDI MARTÍ PASCULA PELLICER

Títol de la tesi: Directrices energéticas integrales en edificios  de oficinas transparentes (TOBEE)

Director: Dra. Núria Garrido Soriano (Departament de Màquines i Motors Tèrmics, Universitat Politècnica de Catalunya)