Lectura de tesi doctoral: Development of methods for monitoring the water and sanitation sector at different scales through human right lenses

On?

Sala de Tesines (aula 002) Mòdul C1 del Campus Nord

El proper divendres 09 d'octubre, a les 11:30 hores, tindrà lloc la lectura de la tesi doctoral Development of methods for monitoring the water and sanitation sector at different scales through human right lenses a càrrec d'Óscar Flores Baquero, en el marc del Programa de Doctorat en Enginyeria Ambiental.

Informació

Autor de la tesi: ÓSCAR FLORES BAQUERO

Títol de la tesi: Development of methods for monitoring the water and sanitation sector at different scales through human right lenses

Director: Dr. Agustí Pérez-Foguet (Dept. Matemàtica Aplicada III, Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya)