Jornada, "La sostenibilitat a la EPSEVG"

Quan?

14/10/2016 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper dijous dia 6 de juny, en el marc dels actes de celebració del dia mundial del medi ambient, la UPC farà un acte de presentació del "Pla UPC Sostenible 2015" i de les activitats de l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat (IS.UPC), a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

El Director de l'IS.UPC presentarà l'estat de desenvolupament del Pla i les aportacions que es promouen des de l'IS.UPC. El Director i professorat de l'EPSEVG presentaran experiències de recerca i docència en l'àmbit de la sostenibilitat desenvolupades en aquest campus.

Informació

quan? dijous 6 de juny de 2013
on? Sala de Juntes EPSEVG

Documentació