V Jornada Anual de l'Institut d'Innovació Social d'ESADE

Quan?

14/10/2016 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

ESADEFORUM Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper 16 de febrer de 2012 es celebrarà la V edició de la Jornada Anual de l'Institut d'Innovació Social d'ESADE, en la que es debatrà sobre la relació entre innovació i sostenibilitat, amb títol:

“Conectant la innovació i la sostenibilitat: Impulsar la innovació per a tractar els nous reptes social i mediambientals”

En els últims anys, s'ha parlat molt de la tendència en pensar en la innovació com un dels elements claus per al desenvolupament de la sostenbilitat en diferents àmbits de les organitzacions, ja siguin públiques, privades o del tercer sector. Per a il·lustrar aquesta tendència, es mencionen exemples de projectes concrets, que són, a la vegada, sostenibles i innovadors, i que han generat un gran valor tant per a la organització com per a la societat.

Jornada