Acte de lliurament de premis del 15è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC

14/10/2016 de 15:00 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona. Campus Nord UPC

El passat 18 de juny de 2012, el jurat del 15è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC es va reunir per a valorar els projectes presentats a concurs, i ja ha emès el seu veredicte, que es farà públic en l’acte de lliurament de premis que tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (Campus Nord UPC), el proper divendres 13 de juliol a les 12 h.

L'acte comptarà amb la presentació del llibre "Els ocells de l'Olla del Rei" d'Ignasi Torre. Aquesta guia ens identifica les aus principals que es poden observar a l'entorn del llac del Campus Universitari de la UPC del Baix Llobregat a Castelldefels, i a més descriu la situació actual de la flora i fauna del llac i la seva evolució, observant cert procés de degradació en els darrers anys.