Aplica ara! International TD Summer School - Transdisciplinarity methods and tools for dealing with sustainability and land use conflicts, Alt Empordà, Girona, del 25 de setembre a l'1 d'octubre de 2022

Els enfocaments de recerca interdisciplinars i transdisciplinars són essencials per resoldre els complexos problemes globals als quals ens enfrontem al segle XXI, difícilment abordables des  amb enfocaments merament disciplinars. L’Institut universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (ISST.UPC) i el Zentrum Technik und Gesellschaft (ZTG) de la TU Berlin en el marc del projecte tdAcademy organitzen aquesta escola d'estiu internacional sobre mètodes transdisciplinars, per a oferir als estudiants de màster i doctorat els fonaments bàsics per a co-dissenyar solucions, co-produir coneixement i co-avaluar els resultats de la pràctica de la recerca. L'escola d'estiu garanteix el vincle amb el "món real" i implica profundament els actors de la societat per a contribuir a la solució d'aquests problemes. Aquesta edició se centra en els conflictes territorials actuals a la comarca de l'Alt Empordà (Catalunya) i interactua amb els agents rellevants del territori. Convidem a participar a l’escola d’estiu a les estudiants de màster i doctorat de disciplines d'orientació tecnològica (com enginyeria, planificació, estudis ambientals, etc.), i igualment a estudiants d'altres àmbits (com ciències socials, dret, política, etc).

Dates: 25 setembre a 1 octubre 2022

Ubicació: Alt Empordà, Girona

Sol·licitud: La sol·licitud és possible fins al 28 de febrer de 2022.

Per a més informació: https://td-academy.org/en/events/international-td-summer-school-transdisciplinarity-methods-and-tools-for-dealing-with-sustainability-and-land-use-conflicts/

Forma part d'aquesta formació internacional i transdisciplinar i amplia el teu horitzó disciplinari!