Daniel Muñoz, estudiant del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat parlarà a UPCTalks pels ODS: Compromís Social

Amb motiu del 50è aniversari de la UPC, l'acte UPCTalks pels ODS: Compromís Social tindrà lloc en format híbrid a l'Auditori de l'edifici Vèrtex (pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona).
Durant l'acte podreu assistir a les UPCTalks de Sandra Bestraten, presidenta de la demarcació de Barcelona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya; Daniel Muñoz, estudiant del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat, i Victòria Tous, directora tècnica d’Oasiurbà. Posteriorment es farà un debat amb les persones participants.
Dia: 23 de novembre de 2021
Hora: 16 h

Per assistir a l'esdeveniment, podeu emplenar el formulari i també es podrà seguir en directe al canal de YouTube de la UPC.
Us esperem a tots!