Estudiants del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat guanyen el segon premi del Recircula Challenge 2021

L'equip SAND, format per 4 estudiants de l'Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat (Sara Camacho, Andrea OIiver, Natàlia Carmona i Daniel Muñoz), ha guanyat el segon premi de l'recircula Challenge 2021.

El repte d'aquest any estava centrat a buscar solucions circulars als residus generats pel COVID-19. SAND va dissenyar la seva proposta anomenada KARMA, una plataforma on restaurants i usuaris s'uneixen per reduir tant la seva generació de residus com la seva petjada ecològica mitjançant l'ús d'envasos reutilitzables. Els usuaris, en les seves comandes de recollida o a domicili, demanen el seu envàs reutilitzable i després rentar-lo, el tornen a qualsevol restaurant membre de la plataforma. Tot això, gestionat a través d'una aplicació mòbil.

L'equip està molt content pel premi rebut i amb molta il·lusió de poder portar el projecte a terme.

Per seguir actualitzats sobre els avenços de el projecte podeu seguir-los a Instagram.

Aviat estarem menjant tots amb bon KARMA!