Inauguració del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat 23-24

Aquest dimecres 27 de setembre acaba de començar un nou curs del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat.

El matí de dimecres 27 de setembre  va iniciar el curs acadèmic 2023-2024 del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat (MCTS) en una jornada que va congregar els nous integrants juntament amb professorat del programa i alumnes de cursos anteriors. A més d'assistir a classe, els alumnes van poder compartir les experiències i les primeres impressions.

L'assistència a classe va ser rebuda amb molta emoció tant per l’estudiantat  i el professorat, ja que va permetre compartir experiències d'aprenentatge i va motivar els de primer curs que són originaris de diverses parts del món - Catalunya, Colòmbia, Perú, Argentina,... - i de diverses professions i disciplines - enginyeria industrial, enginyeria ambiental, arquitectura, màrqueting,... - a formar part d'aquest programa, demostrant la multidisciplinarietat i característiques particulars que brinda el màster.

Aquest màster és ofert per l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat, dins de la Universitat Politècnica de Catalunya, i s'emmarca en un compromís sòlid amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides. El seu enfocament interdisciplinari cerca comprendre les complexes interaccions entre societat, economia i medi ambient, així com les tendències cientificotècniques rellevants per abordar els desafiaments del desenvolupament sostenible en els sistemes socioambientals actuals. Aquest programa forma emprenedors i agents de canvi en diversos camps de l'enginyeria i la tecnologia, incloent-hi la biodiversitat, l’ambient construït, els serveis i la gestió de la informació per preparar-los  per dissenyar, implementar i avaluar solucions sostenibles en contextos diversos amb un enfocament transdisciplinar, rigor científic i tècnic.

El màster s'impartirà de manera presencial al Campus Nord UPC amb una durada total de dos cursos acadèmics i amb l'oportunitat de fer mobilitat amb el  programa Erasmus a altres universitats de prestigi internacional.

Vols saber més sobre el nostre Màster en Ciències i Tecnologies de la Sostenibilitat? Descobreix en aquest vídeo l'essència d'aquesta formació tal com la presenta el seu equip docent :