Ja podeu escoltar tota la 1a temporada del podcast Contxt: Sostenibilitat en context!

Acaba de finalitzar la primera temporada del podcast “Contxt: Sostenibilitat en context” i ja es troba en preparació d'una segona temporada.

Aquest podcast, desenvolupat per Julia Margeth i Luisa Velázquez, dues alumnes del nostre Màster en Ciència i Tecnologia de Sostenibilitat, ha volgut oferir durant els seus cinc primers episodis la visió de joves professionals estudiants del Màster sobre els reptes de futur del desenvolupament sostenible així com les motivacions que els van impulsar a encaminar les seves carreres en aquesta direcció.
Així, vam poder escoltar les històries de Gerardo, Mexicà, enginyer ambiental, així com l'Angel, Peruà, arquitecte, o Grecia, Veneçolana, enginyera química, sobre el seu camí i la seva relació amb la sostenibilitat.

Aquesta primera temporada va finalitzar amb un episodi especial sobre la COP28 presentat per dues persones que hi van assistir: Aline Lara, Brasilera i graduada del Màster i Olga Alcaraz, professora del Màster i investigadora del Grup de Governança sobre el Canvi Climàtic.

Julia i Luisa ja estan treballant en la segona temporada i han anunciat que s'obrirà a temes més diversos i profunds, dirigits a persones que senten curiositat pel desenvolupament sostenible i que desitgen aprendre més. Volen oferir un format de podcast de divulgació científica que permeti als oients aprendre fàcilment nous conceptes en cada episodi. Aquesta nova temporada també se centrarà en donar veu a experts que ja treballen professionalment en aquest camp de tot el món. Ja sabem de què tractaran els primers episodis: “Energia i materials: quin ús hem de fer del plàstic” i “Ecofeminisme en la Amazonía”. Quines ganes que surtin a la llum!