Miriam Villares nova secretària de l’Institut de Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC)

La professora Miriam Villares ha estat nomenada secretària de l’Institut universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC).

És professora de la UPC des del 1989 i Catedràtica d’Escola Universitària des del 2001 al Departament d’Infraestructura del Transport i Territori, on és professora d’Urbanisme i Ordenació del Territori i coordina el Laboratori d’Estudis Socials d’ Enginyeria Civil (LESEC).

Desenvolupa   docència a l’ETS d’Enginyers de Camins, Canals i Ports i  a l’Institut de Sostenibilitat en el Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat.

L’estudi de l’impacte socio-ambiental i l’aplicació de les ciències socials formen part de la seva dedicació docent. Els interessos i àmbits de recerca se centren en    els impactes socials i territorials de l'enginyeria civil , i la participació social en l'urbanisme i la mobilitat