CONTXT PODCAST: Sostenibilitat en Context

Estudiants de Màster publiquen un podcast bilingüe sobre alguns temes d'actualitat en clau de sostenibilitat. El primer episodi acaba de sortir avui. No us el perdeu!

Estem molt feliços de compartir la feina de les estudiants del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat, Luisa Velasquez i Julia Margeth Theuer. Han creat un podcast bilingüe (en anglès i castellà) divulgatiu en clau de sostenibilitat. La idea, a la primera temporada, és compartir històries d'estudiants del màster i, com des de diferents àrees de coneixement, aborden la sostenibilitat i la seva influència des de diferents parts del món. Des de l'Institut de Sostenibilitat de la UPC estem orgullosos d'aquest tipus d'iniciatives i impulsem la participació de tots.

El projecte consisteix en episodis bisetmanals en format podcast així com la publicació del contingut dels episodis en un blog en anglès (en construcció). Així, els seguidors poden rebre la informació per àudio i per escrit en Castellà o Anglès, cosa que augmenta l'accessibilitat del contingut.

Us convidem a totxs a seguir el projecte a l' Instagram @contxt_podcast i escoltar la introducció al podcast i el primer episodi a Spotify!