Doble titulació MCTS - MISMeC (2017 - 2018)

A partir del curs 2017 - 2018, s'obre la possibilitat de cursar la doble titulació entre els programes de Màster universitaris en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat (MCTS) i en Intervenció Sostenible en el Medi Construït (MISMeC), amb una durada total de 2 cursos acadèmics (135 ECTS) i amb un nombre total de 10 places. Els alumnes interessats hauran d'indicar aquesta opció en el procés de pre-inscripció.

La proposta d’una doble titulació entre MCTS i MISMeC sorgeix de la necessitat de satisfer la demanda, cada vegada major, d’alumnes del MCTS, de caràcter més generalista, amb interessos acadèmics específics relacionats amb l’arquitectura i la construcció sostenible, presents en el MISMeC.

Els criteris d’accés generals seran els vigents per a cadascun dels dos màsters individualment. Les Comissions Acadèmiques respectives hauran d’avaluar les sol·licituds durant el mateix període de preinscripció.

Les titulacions a assolir són: Màster Universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat i Màster Universitari en Intervenció Sostenible en el Medi Construït. Per tal d’assolir la doble titulació caldrà que l’estudiant cursi 135 ECTS, tal com s’indica a la web.

En el cas del TFM, l’estudiant haurà de realitzar i defensar un TFM de 30 ECTS que englobi les competències associades a ambdues titulacions, MCTS i MISMeC. Amb independència que es realitzi un únic TFM, s’ha de matricular i avaluar obligatòriament a les dues titulacions de màster, ja que aquest no es pot reconèixer en cap cas. Això és requisit indispensable per a l’obtenció d’ambdós títols.