L'ISST participa en el projecte europeu Enhancing Entrepreneurship, Innovation and Sustainability in Higher Education in Africa

El Institut de sostenibilitat participa en un nou projecte Erasmus+ que promou emprenedoria, innovació i sostenibilitat a les universitats africanes.
El projecte, liderat per la Universitat de Aalborg (Dinamarca) té com a objectiu principal iniciar un canvi educatiu sustenible a les 5 institucions educatives més grans d’Àfrica integrades en el projecte, redissenyant unes millor pràctiques respecte als enfocaments d’aprenentatge i ensenyament i mètodes d’entrega.

Una conseqüència d’aquesta modernització serà l’impacte en el sector educacional d’Àfrica malgrat la disseminació de la informació de unes millors pràctiques. Una altra conseqüència serà la provisió de graduats equipats amb habilitats d’emprenedor i innovador per l’ocupabilitat i l’autoocupació i el reconeixement de temes de sostenibilitat rellevants per a la societat.

Juntament amb la UPC, a través de l’Institut de Sostenibilitat, el projecte compta amb conegudes universitats europees:

University of Copenhagen (UCPH - Dinamarca); Roskilde University (RUC - Dinamarca); Royal Institute of Technology (KTH - Suècia)

I africanes:

Kwame Nkrumah University of Science and Technology (KNUST – Ghana); University of Ghana (UG – Ghana); Sokoine University of Agriculture (SUA – Tanzania); State University of Zanzibar (SUZA – Tanzania); Kilimanjaro Christian Medical University College (KMUCo – Tanzania).