Implementing the OECD Principles on Water Governance al 8th World Water Forum

Del 18 al 23 de març es celebra el World Water Forum a la ciutat de Brazilia, Brasil. En aquesta vuitena edició es presenta el report "Implementing the OECD Principles on Water Governance" en el que destaquen 54 pràctiques desenvolupades amb aquest objectiu. Dues d'aquestes pràctiques han sigut impulsades per investigadors de la UPC:
  • Participatory diagnosis of access to water and sanitation services of vulnerable stakeholder groups: The case of Lima
  • Assessing access to water and sanitation services of vulnerable stakeholder groups: The case of Castellón (Spain)
La primera pràctica ha sigut desenvolupada gracies al treball d'una tesis de master de Helena Grau estudiant del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat amb l'ajut d'investigadores dels Departaments d'Enginyeria Civil i Ambiental i d'Enginyeria Química, la cofinanciació del CCD-UPC i una beca de AECID .A la segona han participat investigadors del grup de recerca EScGD i alumnes de màster d'Enginyeria de Camins i del màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat.

Podeu consultar els articles en les següents adreces: