Jornada "Entitats i universitats, una col·laboració de futur"

Avui, dia 23 de febrer es celebra la Jornada Entitats i universitats, una col·laboració de futur.  Comença a les 10:30 i es divideix en dues parts. La primera part de la jornada (10.30 - 13.00 h) i les conclusions finals (16.30 - 17.00 h) s'emetran en directe des del canal de YouTube de l’Ajuntament de Barcelona. Es podran formular preguntes a través del xat que s’hi habilitarà i es faran arribar en directe a les persones ponents.

En aquesta jornada s'hi presenta l'experiència de la col·laboració en Aprenentatge Servei (ApS) entre l'ISST i l'ODG en el marc de l'assignatura: Research-Action Workshop on Sustainability Science and Technologies(obriu en una finestra nova)  del Màster en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat.