La 2a edició de la mobilitat internacional d'estudiants, Circular Design, es va completar amb èxit el 20 de juny.

Els equips internacionals i multidisciplinars d'estudiants han superat les expectatives dels clients amb les seves propostes de solucions de reptes assignats.Les empreses col·laboradores buscant formes de donar continuïtat als resultats del projecte.

Com a part del projecte Learning + Innovation Design for Sustainability (L4IDS) Erasmus + Knowledge Alliance, el programa de mobilitat internacional de Circular Design va tenir lloc entre el 9 de febrer i el 20 de juny de 2018 a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Els estudiants participants de la mobilitat representen 4 universitats col·laboradores del projecte L4IDS, School of Design, Universitat de Limerick, la Universitat Politècnica de Catalunya a Catalunya, la Universitat NHL de Ciències Aplicades dels Països Baixos i la Linköping University a Suècia.

Els 10 estudiants seleccionats per a la 2a edició es van dividir en tres equips per enfrontar problemes de sostenibilitat amb tres clients de Barcelona: Identificació d'usuari en la gestió de residus en municipis amb la consultoria de gestió ambiental ENT (Vilanova i la Geltrú), separació selectiva de residus amb el projecte universitari de recollida selectiva, UPC recircula, i innovació de materials amb l'empresa especialitzada en materials reciclats i les seves aplicacions, Zicla (Barcelona).