L'Intitut de Sostenibilitat acull la 2a edició de Training Co-Creation Workshop en el marc del projecte Circular Design: Learning for Innovative Design for Sustainability (L4IDS) Erasmus + Knowledge Alliance

L'Institut de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (UPC) va acollir Training Co-creation Workshops (TCW) a Barcelona durant l'última setmana d'abril, del 23 al 27 d'abril.

TCW té com a objectiu desenvolupar i millorar els materials de formació per tal d'ensenyar i capacitar el personal de l'empresa del sector del disseny en el disseny innovador per a la sostenibilidad.

Las activitats de formació es van desenvolupar en un espai de fabricació digital pública totalment sostenible, l'Ateneu de Fabricació de la Fàbrica del Sol i a l'Edifici Vèrtex, l'espai de formació professional universitària de la UPC. Els membres del projecte Circular Design van co-crear diversos mòduls de Cursos de Desenvolupament Professional, com ara Economia Circular, Disseny Circular, Perspectiva de Sistemes, Avaluació i Avaluació, desenvolupats respectivament pels socis acadèmics, Universitat Politècnica de Catalunya (Catalunya), University of Limerick (Irlanda), NHL (Països Baixos), Linköping University (Suècia).

Els mòduls es van presentar posteriorment a entitats públiques, com Agència de Residus de Catalunya, i representants locals de petites i mitjanes empreses de diferents tipus d'indústries, Zicla, Doga, Cafès Novell, Repairably, Inèdit, Everis, CETaqua, Francesca Piñol.