Preinscripció Màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat

El pròxim 7 de juliol s’acaba el tercer termini per a la preinscripció ordinària  al curs 2017-2018 del Màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat a la qual s'haurà de presentar la documentació obligatòria requerida per la UPC segons la seva procedència acadèmica.

Els requisits específics d’admissió es poden consultar al web.

El resultat de la selecció es notificarà por correu electrònic en els 15 dies següents de la data de pagament. La publicació d’admesos al curs 2017-2018 es publicarà el 29 de juliol de 2017 de la qual l'estudiant podrà decidir si vol acceptar la plaça.

Finalment, el proper 20 de setembre de 2017, l'estudiant haurà de realitzar la matrícula presencialment. La unitat gestora del màster notificarà el lloc i la documentació que cal presentar per acreditar que es compleixen les condicions d'accés.