Taller per a solucions innovadores sobre l'aigua

El dijous 29 de novembre es celebra el taller on es crearan solucions innovadores a problemes vinculats a l'aigua. No t'ho perdis!

Aquesta és una iniciativa impulsada conjuntament per Aigües de Sabadell i CTM comandada per EIPCM (European Institute for Participatory Media) en el marc del projecte POWER (https://www.power-h2020.eu/ ). Es tracta d’un taller per a crear solucions innovadores a problemes vinculats a l’aigua. El workshop que es celebra de 14h a 18.30h a l’Aula de l’Aigua (Carrer de la Concepció, 14, 08202 Sabadell, Barcelona) el pròxim 29 de Novembre, treballarà amb la metodologia Design Sprint de Google Ventures que permetrà als assistents, partint de zero, acabar la sessió amb una idea per a poder trobar solucions a diferents problemàtiques sobre el mon de l’aigua.

El taller és gratuït i obert a tothom, però molt enfocat a que puguin participar alumnes de diferents escoles universitàries. Les persones que vulguin participar s’han d’inscriure a través de https://www.eventbrite.es/e/design-jam-para-sostenibilidad-del-agua-tickets-52397044972 o a través de la pàgina web del projecte POWER.

La sessió la guiaran diversos experts del propi projecte. Al acabar, els participants podran pujar les seves idees a la pàgina web, on s’està portant a terme un concurs d’idees per a comunitats sostenibles. Les 10 millors propostes arreu Europa rebran el Premi Sostenibilitat i Innovació POWER i rebran suport per implementar les seves idees mitjançant:

·         Una invitació a la conferencia POWER per presentar les seves idees a una audiència internacional de perfil alt en innovació i a experts en sostenibilitat. Els costos del viatge estan inclosos en el premi

·         Sessió de Networking i contacte amb organitzacions i individuals interessats en ajudar al participants – econòmica, material o amb mentoratge – per implementar les seves idees.

·         Workshop en Diseny i Gestió de la Innovació amb experts en la matèria que ajudaran a aprendre com procedir millor en fer la idea en una realitat