Torna el BIP on Circular Economy enguany a Oporto!

Estem encantats d'anunciar el llançament de la 2a edició del BIP en Economia Circular que tindra lloc des del 3 de juny fins al 12 de juliol 2024 a Oporto, Portugal.

Aquesta iniciativa d'aprenentatge col·laboratiu se organitzarà a la Universitat de Oporto, Portugal, en col·laboració amb la Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto, la Universitat de Nàpols Federico II,  i la UPC. El programa BIP està acreditat amb 3 crèdits ETCS i promet una experiència educativa enriquidora.

Informació clau

Sense quota d'inscripció per a estudiants de la UPC.

• Dates: El programa s'iniciarà al juny i s'estendrà des del 3 de juny fins al 12 de juliol de 2024.

• Programa:
- Del 3 al 14 de juny: Component virtual
- Del 17 al 21 de juny: Component físic a Porto
- Del 26 de juny al 12 de juliol: Component virtual

• Tens l'oportunitat de sol·licitar una beca de mobilitat BIP E+ per un import de 70 €/dia un cop hagis estat admès al programa. Els nostres col·legues de Porto han ofert generosament ajuda per a trobar allotjament assequible i cobriran el cost dels dinars durant la setmana d'activitats presencials a Oporto.

Les sol·licituds estan obertes fins a l'11 d'abril de 2024 i s'han de presentar mitjançant aquest formulari. Els candidats han de presentar una prova d'estudis en curs, un CV i una carta de motivació.

Us animem a aprofitar aquesta oportunitat i a emprendre aquest gratificant viatge educatiu.

Podeu veure un resum del que s'espera en el BIP enguany descobrint el report de l'any passat:

Més informació: