Workshop Col·laboroscopi: Quin impacte té la diversitat en els equips de treball?

El projecte de recerca Col·laborascopi és un projecte impulsat des del Programa Nexus24, amb la coordinació acadèmica del Professor Martí Rosas (Institut de Sostenibilitat, UPC) i està subvencionat per AGAUR, en la convocatòria EAPC 2015.

En aquest marc, celebrarem el 2n workshop del projecte que anirà dedicat a reflexionar al voltant de la diversitat i quin paper juga en capacitat d'un grup per a resoldre problemes i dissenyar solucions.

Serà una jornada amb conferències de ponents com Sergi Valverde (UPF), Martí Rosas (UPC) o Carlos Iglesias (RunRoom) que venen tant del món universitari com de l'emprenedoria i amb tallers de cocreació.

Consulta tota la info aquí.